wtorek, 15 marca 2016

Animowane obrazki , gify i wierszyki - piątek



Co dalej?
I znowu piątek, długie popołudnie
Potem sobota, kolejna niedziela
Miłego weekendu życzą mi obłudnie
A mnie krew zalewa i bierze cholera

Wychodzę z biura, tygodniem styrany
Kupuję dzienniki i tygodniówki
Czekają na mnie tylko puste ściany
I nie rozwiązane hasła krzyżówki

Wieczorem TV i lampka wina Wątki,
fabuły nieuważnie śledzone
W nocy snów błędnych plątanina
Rano twarz szara i oczy zmęczone

Sobota już jest nie strawna w ogóle
Za oknem widzę wesołe twarze
Ja nieudolnie prasuję koszule
O nierealnej z "Nią" randce marzę

Niedziela jak poprzednie dni
I tak kolejno rok za rokiem
Nawet na jawie już "Ona" się śni
Samotność zaś psiakrew wychodzi mi bokiem.
Ryszard

Czas już wspomnieć o weekendowym początku
- nie wiesz co mam na myśli
- znowu bredzę o PIĄTKU !

Dobry dzień tygodnia
Piątek to dobry dzień tygodnia,
bo do weekendu jest tak blisko,
pomyślne plany w pogotowiu
oraz nadzieją śmieje wszystko.

Inaczej słońce rano wschodzi
i filuterne ma oblicze,
uśmiechów pełne zaś kieszenie
a innych skarbów to nie zliczę,

więc szykuj przede wszystkim serce
i myśl pogodną chciej rozwijać,
bo tak naprawdę cenna w życiu
jest każda pełna ciepła chwila.

Gdy początek zgubi wątek...
to jak zacząć tydzień w piątek.
Na cóż więc uniki, po co tyle ściem
- że dzisiaj jest PIĄTEK dobrze o tym wiem!

Właśnie wstałem, pije kawę,
wolny Piątek - i to jest klawe !

W Piątkowy dzionek
na profil Twój wpadam
i miłe życzenia
na cały Weekend składam!

Niech Ci on upływa
miło i wesoło
i sami życzliwi ludzie
będą wokoło!

Słonko niech Ci świeci
wiaterek - ochłodzi
i niech Ci dziś wszystko
jak w zegarku chodzi!

Baw się dzisiaj dobrze
i życia używaj
Weekend szybko się skończy,
a więc - odpoczywaj .
W ramach przypomnienia i dobrej nowiny,
znowu nastał PIĄTEK, znów więc się cieszymy !




 
 

























































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz