wtorek, 25 kwietnia 2017

Animowane gify i obrazki - pozdrowienia


Bajeczne Pozdrowienia,
Z bajecznej krainy.
Od bajecznego chłopaka,
Dla bajecznej dziewczyny.
 Bez imienia i nazwiska
ja cię mocno ściskam
i przesyłam kilka słów
na tym kończę - bywaj zdrów.
Choć czasem świeci słońce,
choć czasem pada deszcz,
pozdrowienia gorące śle 
kto? - chyba wiesz.
 Choć daleka droga do Ciebie,
choć życie jest trudne i złe,
jest jednak ktoś w oddali,
kto miłe pozdrowienia Ci ślę...
Czas szybko mija...
Pogoda się zmienia...
A ja przesyłam
Ci pozdrowienia...
Gorące jak słońce...
Szybkie jak wiatr...
Pozdrowienia z oddali
przesyłam po fali ja...
 Jak lekki jest wiatr...
Jak gorące jest słońce...
Tak przesyłam Ci ja
pozdrowienia gorące.
 Jak zapach konwalii
pobudza wspomnienia,
tak ja przesyłam
gorące pozdrowienia.

Jeśli mądra Twoja główka,
Zgadnij skąd ta widokówka.
Pomyśl i zastanów się,
Kto pozdrawia CIĘ!
Karta śle widok,
oczy spojrzenie,
usta ślą uśmiech,
a ja pozdrowienie!

Kiedy weszłam na szczyt góry,
zobaczyłam dwa kangury,
rano na fujarkach grają
i Cię mocno pozdrawiają.

Kwiat jest pamięcią,
noc tajemnicą,
lato marzeniem,
a te pozdrowienia
miłym wspomnieniem.
Myślę sobie każdej nocy,
aby spojrzeć Tobie w oczy.
Lecz na próżno me marzenia,
więc przesyłam pozdrowienia.

Niech Ci drogę ślą róże.
Niech się spełnią Twe marzenia.
A ja śle dla Ciebie
gorące pozdrowienia!
Ode mnie - wiesz!
Dla Ciebie - to też!
Serdecznie pozdrawiam - o, tak.
Z daleka - to fakt!
Płynie statek po fali...
Białe żagle dmie...
Ktoś, kto pamięta o Tobie
pozdrowienia Ci śle...
Pozdrowienia ślę z oddali,
byśmy szybko, się spotkali
Daje Ci buziaka słowami,
bo odległość między nami
nie pozwala dać ustami.
Pozdrowienia wyszły z mody,
I wyrzucam je do wody.
Przechodzę na inny kierunek,
I przesyłam pocałunek.

Rzeki szumem ...
Lasu echem ...
Moc pozdrowień ...
przesyłam wraz z uśmiechem ...
Szybkich jak wiatr,
Sypkich jak piach.
Gorących jak słońce,
Pozdrowień tysiące.
Szybkim lotem
leśnym echem
moc pozdrowień
wraz z uśmiechem
Róża śle zapach,
Serce marzenia,
Usta buziaki,
a ja pozdrowienia.
Ten mały obłoczek na niebie,,
niesie moc pozdrowień,
ode mnie dla Ciebie.
Ten widoczek
to chwila wspomnienia,
że ktoś w oddali
śle pozdrowienia.
To miły zakątek
skąd pozdrowienia biorą początek,
trochę tu dobrze i trochę źle
lecz pozdrowienia gorące ślę.
 W dole płynie woda,
A nad wodą gęsta mgła.
Serdeczne pozdrowienia ,
Zasyłam Ci ja.
Wiatr tutejszy mocno dmucha,
szepcze sercu coś do ucha,
a me serce nie z kamienia
więc przesyłam pozdrowienia.
Za piękne oczy
za śliczną twarz
pozdrowienia 
ode mnie masz .
Z daleka do Ciebie snuję marzenia,
z daleka do Ciebie ślę pozdrowienia.
Gdzie tylko jestem, co tylko robię,
zawsze myślę o Tobie.
Z lekkim wietrzykiem ...
Z nadmorskim echem ...
Śle pozdrowienia ...
z uśmiechem ...
Z pewnej okolicy,
otoczonej drzewami.
Przesyłam Ci widokówkę,
z pozdrowieniami.
Złociste słońce świeci na niebie.
Maluje promienie na błękitnym tle.
A ja z daleka ze szczerym uśmiechem.
Moc gorących pozdrowień Ci śle.

Znad szumiących fal jeziora...
Tam gdzie woda szybko mknie...
Moc pozdrowień i uścisków
Tobie ktoś znajomy śle...
Że pozdrowienia - to tak
że z daleka - to fakt,
że dla Ciebie - to też,
a od kogo - to wiesz.

 


 
 
 
 

 
 





































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz